פורים בתעשייה

"פורים בתעשייה 2- אירועים מגניבים במקומות לא קשורים

"פורים בתעשייה" הוא אירוע פורים לתושבי בנימינה גבעת עדה והסביבה שמתקיים זו השנה השנייה. האירוע יתקיים ביום רביעי ה 28.2 מהשעה 20:30 באיזור התעשייה בבנימינה בצמוד לתחנת הרכבת בנימינה והוא מתקיים באדיבות ובתמיכת משרד התרבות והספורט והמועצה המקומית בנימינה גבעת עדה.

באירוע יפעלו חמישה מרכזי בילוי מרכזיים ולצידם כל איזור התעשייה יתעורר לחיים למשך אותו הלילה.

כל אירוע בחגיגה מאופיין במוסיקה מז'אנר אחר שזורקת את הקהל ליבשת אחרת בעולם. הקהל שיגיע לאירועים יחשף לעולם דימויים , צלילים ורגשות נרחב ועל הדרך גם יקבל מתנה פורימית קטנה בכניסה לכל מתחם. האירועים יתקיימו בחללים תעשייתים אלטרנטיביים ובכך יתנו נופך אחר ופורימי למופעים.

בשעה 20:30 נשף ריקודים סלוניים בהאנגר עם הרקדנית והמורה המקצוענית לריקודים סלוניים - הת'ר. ( בתום הנשף תתקיים בהאנגר מסיבת ריקודים עם די. ג'יי dooly )

בשעה 21:00 גרוב אבוריג'יני עם ערן הולנדר במופע לייב לופינג בחנות הטיולים "לכל הרוחות"

בשעה 21:30  חגיגה אירית סקוטית במוסך של אליקו. להקת בוראן בהופעה חיה. הקהל יוזמן לרקוד ריקוד אירי מסורתי יחד עם רקדנית שתלמד אותו את הריקוד.

בשעה 22:00 קרחנה תימנית על משאית. הופעה של הזמרת שירן בביט אפרו מזרחי שמזיז את כל הגוף, וקול עוצמתי שמתפוצץ על הבמה. לאחר המופע  יתקיים מופע מחול אורבאני של בנות סטודיו אורבן דאנס של ענת רחום

ובשעה 22:30 מקצב רגאיי במסעדת ההמבורגרים החדשה וולף. להקת כוח רסטה בהמנוני הרגאיי הכי גדולים

 

ובמשך כל האירוע במרפסת של חנות העיצוב גרין קווין – פיאסטה לטינית. מוסיקה טובה, משהו לנגוס ולידו גם משהו לשתות.

 

הכניסה לכל האירועים חופשית

 

powered by ATARIX